«Ακριβό έργο που δε θα μας εξυπηρετούσε τη δεδομένη χρονική στιγμή», τονίζει η δήμαρχος Καβάλας, που κάνει λόγο για θαλάσσια σύνδεση κέντρου με την Καλαμίτσα και το Παληό.
Νέα διάσταση στο έργο της Περιμετρικής Οδού δίνει με δηλώσεις της στο «Χ» η δήμαρχος Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ το χαρακτήρισε «άχρηστο» τη δεδομένη χρονική στιγμή επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχει πουθενά αυτή τη στιγμή στους σχεδιασμούς του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά ούτε της Εγνατίας Οδού. Αυτό το διαπίστωσε από την επίσκεψή της στο γραφείο του Υπουργού ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ., Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
«Το έργο της Περιμετρικής δεν υπάρχει πουθενά στον σχεδιασμό είτε του Υπουργείου Υποδομών είτε της Εγνατίας Οδού. Συναντήθηκα με τον κ. Χρυσοχοΐδη την Τετάρτη και δεν τέθηκε κανένα ζήτημα για αναζήτηση χρηματοδότησης ή να δούμε το έργο σε μια νέα βάση. Και κατά την προσωπική μου άποψη, το έργο της Περιμετρικής Οδού είναι πλέον άχρηστο για την πόλη της Καβάλας, από τη στιγμή που το Δικαστικό Μέγαρο μετακόμισε στην περιοχή της Ιχθυόσκαλας και το Γενικό Νοσοκομείο βρίσκεται στον Άγιο Σίλα. Δεν θα εξυπηρετούσε σε τίποτε τη δεδομένη χρονική στιγμή ένα τόσο ακριβό έργο. Αν χρειαζόμαστε κάτι, θεωρώ ότι είναι ενδεχομένως η ανεύρεση ενός επενδυτή για μια θαλάσσια σύνδεση του αστικού κέντρου με το Παληό και την Καλαμίτσα», κατέληξε η κ. Τσανάκα.
Δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ
Αξίζει να σημειωθεί ότι με την παραπάνω δήλωση της δημάρχου Καβάλας δικαιώνεται ο πρώην υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ., Γιώργος Σουφλιάς, ο οποίος σε μια από τις επισκέψεις του για την επίβλεψη των έργων ολοκλήρωσης της Εγνατίας Οδού στη Μεσόγεια χάραξη (Στρυμόνας ποταμός-σήραγγα Συμβόλου) είχε αναφέρει κοντά στο 2005 ότι έτσι όπως είναι δομημένο το έργο της Περιμετρικής Οδού Καβάλας δε θα ολοκληρωθεί ποτέ.
Ως γνωστόν, το έργο της Περιμετρικής οδού «κολλάει» εδώ και χρόνια στο αν θα πρέπει να διανοιχτεί ή όχι σήραγγα, ενώ για την κατασκευή της θα απαιτηθεί η αφαίρεση μεγάλου αριθμού δέντρων, ενώ μείζον ζήτημα είναι και η σύνδεση της Περιμετρικής με τους κάθετους άξονες στις συνοικίες της Καβάλας.
Μάλιστα, ο κ. Σουφλιάς είχε προτείνει τότε έναν τελείως διαφορετικό σχεδιασμό για την Εγνατία Οδό, η οποία δε θα περνούσε καθόλου από τα ορεινά τμήματα και η σημερινή χάραξη της Εγνατίας από τις κοιλαδογέφυρες του Αγίου Σίλα μέχρι τη Νέα Καρβάλη να χρησίμευε ως Περιμετρική Οδός. Τη συγκεκριμένη πρόταση του Γ. Σουφλιά είχε απορρίψει ο πρώην δήμαρχος Καβάλας, Κωστής Σιμιτσής.
http://www.xronometro.com/tsanaka-perimetriki/
Δημοσίευση σχολίου
Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!