0

Η διοργάνωση διεθνούς θερινού σχολείου στο χώρο της Αμφίπολης από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, η φωτογραφική έκθεση των ευρημάτων του μουσείου της περιοχής στους χώρους του Ιδρύματος, αλλά και η κοινή συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την ανάδειξη της περιοχής, είναι μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν κατά τη σημερινή επίσκεψη του δημάρχου Αμφίπολης στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου.

Συγκεκριμένα, έπειτα από πρωτοβουλία της Πρυτανείας, ο δήμαρχος Αμφίπολης Κωνσταντίνος Μελίτος επισκέφθηκε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και έγινε δεκτός από τον Πρύτανη, καθηγητή Αχιλλέα Ζαπράνη, τον Αναπληρωτή Πρύτανη, καθηγητή Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο και τον Κοσμήτορα της Σχολής Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών, καθηγητή Ηλία Κουσκουβέλη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η οποία διεξήχθη μέσα σε θερμό και εποικοδομητικό κλίμα, εξετάστηκε το ενδεχόμενο υπογραφής μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Δήμου Αμφίπολης, το οποίο ενδεικτικά θα μπορούσε να περιλαμβάνει:

Διοργάνωση θερινού σχολείου με τίτλο «Aristotle International Summer Program in International Relations», στο χώρο της Αμφίπολης.

Φωτογραφική έκθεση ευρημάτων του μουσείου της περιοχής σε χώρους του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στο Φεστιβάλ του Δήμου Αμφίπολης.

Κοινή συμμετοχή σε ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα προγράμματα για την τεκμηρίωση και τη διεθνή ανάδειξη των ευρημάτων και της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς του Δήμου Αμφίπολης.

Με την ευκαιρία της επίσκεψης, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθηγητής Αχιλλέας Ζαπράνης, ευχαρίστησε τον κ. Μελίτο για την αποδοχή της πρόσκλησης και την εποικοδομητική συνεργασία και του επέδωσε αναμνηστική πλακέτα του Ιδρύματος.

http://www.foititikanea.gr/πανεπιστήμια/πανεπιστήμιο-μακεδονίας/1585-συνεργασία-δήμου-αμφίπολης-με-το-πανεπιστήμιο-μακεδονίας-διοργάνωση-θερινού-σχολείου-στο-χώρο-της-αμφίπολης

Δημοσίευση σχολίου

Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!

 
Top