0

Πρόταση για τη δημιουργία cargo αεροδρομίου στο Πλατύ Ημαθίας, κατέθεσε ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Αναστάσιος Καπνοπώλης, εκπρόσωπος στο Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ).

Την πρότασή του για τη χρήση του στρατιωτικού αεροδρομίου στο Παλαιοχώρι Ημαθίας (στα όρια του Πλατέος) ως εμπορευματικού, κατέθεσε ο ίδιος, σε υβριδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή εκπροσώπων επιμελητηρίων και φορέων της Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΒΕΘ. Σημειώνεται πως το εν λόγω αεροδρόμιο απέχει περίπου 45 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη. 

Άλλωστε, όπως υποστήριξε, η υλοποίηση της πρότασής του, θα μπορούσε να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, που αποτελεί βασικό «γρανάζι» της οικονομίας, αλλά και στην ανάδειξη της γεωστρατηγικής θέσης της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά ωφελειών για την ευρύτερη περιοχή.

Τονίζοντας δε, ότι δεν υπάρχει πουθενά αλλού στη χώρα cargo αεροδρόμιο, ο κ. Καπνοπώλης επισήμανε ότι «η δημιουργία του, θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην περιοχή και παράλληλα θα αξιοποιηθεί, το δίκτυο των εμπορευματικών διαύλων, υφιστάμενων και μελλοντικών».

Επιπλέον, ο ίδιος στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι η μη ύπαρξη άλλου εμπορευματικού αεροδρομίου στη χώρα καταδεικνύει την αναγκαιότητα, αλλά και τη σημασία δημιουργίας του και μάλιστα σε μια περιοχή που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο ανάφερε ο κ. Καπνοπώλης υπογραμμίζοντας πως «η συνεχώς, αυξανόμενη ζήτηση από μεγάλες επιχειρήσεις ελληνικών και ξένων συμφερόντων για την ανάπτυξη logistics στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, και ειδικότερα της Θεσσαλονίκης, αποτελεί έναν ακόμη λόγο που αντανακλά την αναγκαιότητα της ανάπτυξης ενός cargo αεροδρομίου στην περιοχή».

Μάλιστα, τόνισε ότι «η ανάπτυξη ενός cargo αεροδρομίου δεν προσεγγίζεται, ως μεμονωμένη κίνηση, αλλά ως μέρος ενός γενικότερου σχεδιασμού. Θα μπορούσε να υλοποιηθεί παράλληλα με άλλα σημαντικά έργα υποδομών που είναι σε εξέλιξη, όπως η αξιοποίηση του ΟΛΘ και η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών συνδέσεων αλλά και του οδικού δικτύου».

Οπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΒΕΘ, οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη δήλωσαν καταρχήν θετικοί σε μία τέτοια πρόταση και επισήμαναν την αναγκαιότητα υλοποίησης μελέτης, προκειμένου να καταδειχθεί αν το εγχείρημα θα μπορούσε να αποδώσει τα προσδοκώμενα οφέλη για την περιοχή και την επιχειρηματικότητα και παράλληλα να διερευνηθούν οι ιδιαιτερότητες του εγχειρήματος. Έτσι, το αμέσως επόμενο διάστημα, όπως γνωστοποιείται στην ανακοίνωση του ΒΕΘ, θα ξεκινήσει ένας κύκλος επαφών με εκπροσώπους της πολιτείας, προκειμένου να συζητηθεί η σχετική πρόταση και να γίνουν οι απαραίτητες συντονισμένες ενέργειες.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και τομέαρχης Παραγωγικών Φορέων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιάννης Κουφίδης και οι επικεφαλής των επιμελητηρίων Κιλκίς, Χρήστος Χατζημλάδης και Σερρών, Αθανάσιος Μαλλιάρας. Παράλληλα, στην υβριδική συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΣΕΒ), Σίμος Διαμαντίδης, ο επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Αθανάσιος Λιάγκος, ο αντιπρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, ο διευθυντής Τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Δημήτρης Βλάχος και η εκπρόσωπος της ReDePlan Consultants, Σοφία Πετούση. Επίσης, στην υβριδική συνάντηση συμμετείχαν o πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics Βόρειας Ελλάδας, Δημήτρης Τσιτσάμης, o αντιπρόεδρος του δ.σ της ΕΕL.BE, Απόστολος Μπιζάκης, διευθύνων σύμβουλος της TREDIT και η διευθύντρια του επιμελητηρίου Ημαθίας, Όλγα Σαββίδου.

https://www.typosthes.gr/thessaloniki/343797_sto-trapezi-neo-aerodromio-45-lepta-apo-thessaloniki-poy-tha-stoheyei-ta-ofeli


Δημοσίευση σχολίου

Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!

 
Top