0

Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο αν επιβεβαιωθούν οι πρώτες πληροφορίες θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, ετοιμάζει η ρωσική REMC, με έδρα το Τολιάτι, την πόλη όπου βρίσκεται και η γνωστότατη AVTOVAZ, κατασκευάστρια των Lada.

Tο 2020 θα κάνει την εμφάνισή του στη Ρωσία το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Zetta (Zero Emission Terra Transport Asset), το οποίο έχει ήδη λάβει τις ευλογίες του Ρώσου υπουργού βιομηχανίας και εμπορίου, Ντενίς Μαντρούτοβ, σύμφωνα τουλάχιστον με σχετική ανακοίνωση του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων TASS.

Πρόκειται εμφανώς για ένα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, αφού το μήκος του μόλις που ξεπερνά τα 3 μέτρα (3035 mm) και το πλάτος του περιορίζεται στο 1,6 μ. Το Zetta, του οποίου η πιστοποίηση βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης, θα κατασκευάζεται στο Τολιάτι (όπου ως γνωστόν βρίσκεται και η έδρα της AVTOVAZ που κατασκευάζει τα γνωστά μας Lada), από την εταιρία REMC (Russian Engineering & Manufacturing Сompany), με την παραγωγή του να υπολογίζεται στις 15.000 το χρόνο. Για την παραγωγή του θα απαιτηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες του RIA Novosti επένδυση 450 εκ. ρουβλιών (7,0 εκ. δολαρίων). Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη (πλην της μπαταρίας που θα προέρχεται από την Κίνα) θα είναι ρωσικής κατασκευής.

Σημειώστε ότι το Zetta θα είναι τετρακίνητο (!), αφού θα διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς (έναν σε κάθε τροχό) με ισχύ 46 ίππων/34,4 kW (που στιγμιαία όμως μπορεί να ανέβει μέχρι τους 97 ίππους/72,4 kW), ενώ η μπαταρία πολυμερών λιθίου με χωρητικότητα 10 kWh αναμένεται να του προσφέρει μέγιστη αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Η μεγάλη βέβαια «επιτυχία» θα είναι η τιμή πώλησης του Zetta που με 7.000 δολάρια θα είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, πιο φθηνό από τα Renault City K-ZE και Ora R1, που κοστίζουν γύρω στις 10.000 δολάρια.

Σημειώστε επίσης ότι στην ιστοσελίδα της εταιρίας Zetta μπορεί κανείς να δει διάφορες μορφές μικρών ηλεκτρικών οχημάτων, που είναι βασισμένα στην ίδια με αυτοκίνητο της φωτογραφίας πλατφόρμα.

#


Δημοσίευση σχολίου

Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!

 
Top