0

Η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε πρόσφατα την συγχώνευση της ζυθοποιίας Μύθος με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Ως αποτέλεσμα αυτό σημαίνει πως το 85% της ελληνικής αγοράς μπύρας πλέον ελέγχεται από δύο ξένες πολυεθνικές την Carlsberg και την Heineken (ιδιοκτήτες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με ετικέτες όπως η Amstel και η Alfa) οι οποίες πλέον θα κυριαρχήσουν εις βάρος τοπικών ετικετών μπύρας ή νέων ελληνικών εταιρειών.

Η απόφαση της Επιτροπής, η οποία δεν έθεσε κανέναν περιορισμό για την συγχώνευση, προβληματίζει την ελληνική αγορά και τους επενδυτές γενικότερα. Αντί να θεσμοθετούνται μέτρα διασφάλισης της ανοιχτής αγοράς και του ανταγωνισμού προς όφελος του πελάτη τα οποία θα ελκύσουν και περισσότερες εγχώριες και ξένες επενδύσεις, αντιθέτως και προς απογοήτευση όλων η Επιτροπή οδηγεί τον Ελληνα καταναλωτή σε μία αγορά με υψηλότερες τιμές και λιγότερες επιλογές.

Επίσης εκκρεμούν ακόμη εκ μέρους της Επιτροπής έλεγχοι στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία για μονοπωλιακές πρακτικές, αυτό όμως δεν στάθηκε εμπόδιο ώστε η συγχώνευση να προχωρήσει με αποτέλεσμα να χαθεί η ευκαιρία ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα που θα απέτρεπαν τέτοιες αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στο μέλλον.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης είναι μία εξολοκλήρου ελληνικής ιδιοκτησίας ζυθοποιία που στο παρελθόν έχει καταγγείλει πολλές τέτοιες καταστάσεις που αφορούν σε μονοπωλιακές πρακτικές ανταγωνιστικών εταιρειών.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα:

http://www.verginabeer.com



Δημοσίευση σχολίου

Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!

 
Top